Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.09.2009 10:53 - Концерт на Rainbow в Каварна
Автор: ickoo Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2150 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 06.09.2009 11:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Здравейте.Снощи в Каварна имаше концерт на  Rainbow. Прибирам се аз от работа както обикновенно към 18:00 седнах налях си биричка уговорих се със приятелката ми да излизаме...Изобщо не знаех за такъв концерт пък и не слушам такава музика..Излизам някаде към 20:00 и кво да гледам кола до кола тротоарите окупирани от луксозни джипове абе неможеш да минеш обикновенно до центара стигам за 10 мин пеша а вчера ми отне 35 мин ...Хора всякави срещнах питам се наум на каде са се запътили всички... Както и да е стигнах до нашето кафенце кадето обикновенно ходим ..За първи път нямаше свободна маса....викам си нещо са се побаркали всички ....толкова народ отдавна не съм виждал ...Изпихме по бира две утиваме на центара там пък сцена хаа народ леле луда работа.. бири,кебапчета,миди с ориз без ориз.....Нали МИден Фест си Имаме тия дни .... и Опп изведнаж излизат некви на сцената тълпата от 2000 човека като изкрещя питам аверчето кви са тия и той ми вика ама не знаеш ли това са ReinBow.... Нито съм ги чувал нИто Съм Ги виждал... продалжихме стабилно със порачването на бирата ... след 6-7 музиката взе да ми харесва ...ама то на пиян човек и 8 мата симфония на Бетовен да му пуснеш ще се кефи ..яКоо си изкарахме все пак това са последните концерти в Каварна за тая година ще има още 1 2 и после чак на нова година .... Времето вече е кофти не става за плаж ..... то пък и от работа мнооого мноогоо време няма ама нищо до година пак .... Извинявам се за правописните грешкии ..... че и сега от каде ми доиде блог да имам ...... има да пиша цял ден глуПостии :Д  



Тагове:   концерт,   Каварна,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - koncert
03.01.2010 01:26
ei,nay4i se da pishesh!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ickoo
Категория: Лични дневници
Прочетен: 15141
Постинги: 4
Коментари: 1
Гласове: 9
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930